* rant * Grrr, overal die Oost-Europese bedelbendes. Met allemaal hetzelfde kartonnen bless God-bordje. Doe nou ook eens een keer bless Allah, of bless Sai Baba, of bless the Flying Spaghetti Monster. Bedelaars, bedien ook de niche-markten! * einde rant *
Sappelen
npub1qvx7...refy
Writer and software engineer. My first novel Sappelen can be found online for free and is still available in book shops as well. My second novel Het Verbetertraject is out now too. Go to my website to find out more.
Kijk- en leestip: 'Meisjes van de Goede Herder', over de oversterfte bij meisjestehuizen van De Goede Herder
https://iisg.amsterdam/en/blog/iisg-onderzoek-oversterfte-de-goede-herder

NPO Doc
Kijk de docuserie
Documentairemaker Britta Hosman beet zich drie jaar lang vast in de geschiedenis van de Goede Herder en sprak met de laatste getuigen. De meisjes v...
Patrick Teahan has helped me out in so many ways
Just watching his videos has equipped me with understanding toxic and harmful family dynamics
Ik zit een ernstig stukje te schrijven: Hij verheft ineens zijn stem. LibreOffice autocorrect: Hij verheft ineens zijn stemmetje. Hahaha :)
Saadia was heel goed in haar werk en nam ruimte in. Toen werd ze zomaar beschuldigd. Hoe kwam dat? Hoe kan het dat zoveel mensen hebben meegedaan aan dit machtsmisbruik? Fictie schrijven is ook een manier om dichter bij de waarheid te komen. 

Singel Uitgeverijen
Blaam - Singel Uitgeverijen
Lucy werkt als hoge gemeenteambtenaar in de hoofdstad. Overdag woont ze de overleggen bij tussen de burgemeester, de hoofdofficier van justitie e...
Mannen hebben het vaak moeilijk als een vrouw een positie inneemt. Gekrenkte trots. We moeten het hebben over dit soort ontremd leiderschap 
Het Parool
Haar voormalige baas verwerkt rel rond Amsterdamse ambtenaar Saadia Ait-Taleb in een roman: ‘Ze is onteerd door de burgemeester’
Nog altijd waart de geest van antiradicaliseringsambtenaar Saadia Ait-Taleb door de gangen van het Amsterdamse stadhuis. Ze had niets misdaan, toch...
Over Averij: Ik móest erover schrijven. Het verdriet, de paniek, de wanhoop. Men vroeg: Ben je er nou nog steeds mee bezig? Het gaat ook over de onsympathieke dingen die je doet https://www.vprogids.nl/boeken/lees/artikelen/2024/Robbert-Welagen-over-Averij-Ik-moest-erover-schrijven--dat-wist-ik.html
Al gezien? Aanrader wat mij betreft https://npo.nl/start/serie/de-toeslagenaffaire #toeslagenaffaire #toeslagenschandaal #BNNVara
Chatilla van Grinsven sprak net bij Seats2Meet Utrecht CS.
Main takeaways:
1 Visualiseer je doel tot in detail
2 Many tiny wins create a big success
3 Don't lose; either win or learn (Mandela)
Inspirerend! 

This is my first message to nostr and bluesky via LDPlayer and the Openvibe desktop emulator #hellonostr #ImIn